ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ: ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ
Η
Κινηματογραφική Ομάδα του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, σε συνεργασία
με την Εταιρεία Ελλήνων Σκηνοθετών, έστησαν με απλά υλικά (κέφι, μεράκι
και συλλογικότητα) έναν μικρό θερινό κινηματογράφο στον κήπο του
Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων, Ερμού 134-136 στο Θησείο.
Οι προβολές ξεκινούν την Πέμπτη 12/7/2012 με την αγαπημένη ταινία "Σινεμά ο Παράδεισος" και θα συνεχιστούν για όλο το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, με σειρά προβολών από τον ελληνικό (κάθε Τρίτη) και ξένο (κάθε Πέμπτη) κινηματογράφο.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Οι προβολές ξεκινούν την Πέμπτη 12/7/2012 με την αγαπημένη ταινία "Σινεμά ο Παράδεισος" και θα συνεχιστούν για όλο το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, με σειρά προβολών από τον ελληνικό (κάθε Τρίτη) και ξένο (κάθε Πέμπτη) κινηματογράφο.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Ώρα έναρξης: 9.30 μμ (τις ημέρες των προβολών θα λειτουργεί το εντευκτήριο του Συλλόγου από τις 8.30 μμ ως το πέρας της προβολής).
Το πρόγραμμα θα ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα του ΣΕΑ (www.sea.org.gr) και στη σελίδα της Κινηματογραφικής Ομάδας ΣΕΑ-seanema στο facebook.
Επισυνάπτεται το πρόγραμμα προβολών του Ιουλίου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΟΥΛΙΟΥ
Πέμπτη
12-7-12
Σινεμά ο παράδεισος - εγκαίνια του θερινού κινηματογράφου
Σινεμά ο παράδεισος - εγκαίνια του θερινού κινηματογράφου
Μια από τις πιο αγαπημένες ταινίες των απανταχού κινηματογραφόφιλων, η
ταινία του Giuseppe Tornatore με την εκπληκτική μουσική του Enrico
Morricone.
Ο Salvatore επιστρέφει στην πόλη όπου γεννήθηκε μετά από πολλά χρόνια και θυμάται σιγά σιγά τη φιλία που ανέπτυξε όταν ήταν μικρός με τον Alfredo (Philippe Noiret) , ένα μηχανικό προβολής. Έτσι, θα κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν, τότε που ο κινηματογράφος ήταν μέσο για να ξεφύγει από τη μίζερη καθημερινότητα.
Η ταινία κατά πρώτο λόγο αποτελεί έναν ύμνο στον κινηματογράφο. Ο μικρός Salvatore μπορεί να μην έχει αρκετά χρήματα για να φάει, όμως ξοδεύει το χαρτζηλίκι του πηγαίνοντας στον τοπικό κινηματογράφο. Εκεί θα γνωρίσει τον ηλικιωμένο μηχανικό προβολής, ο οποίος σιγά σιγά θα του μάθει να χειρίζεται τη μηχανή. Σταδιακά θα γίνουν πολύ στενοί φίλοι, μετά από μια σειρά γεγονότων όπως μια φωτιά που θα ξεσπάσει στο σινεμά, οπότε ο μικρός Salvatore με κίνδυνο της ζωής του θα σώσει τον Alfredo.
Ο Salvatore επιστρέφει στην πόλη όπου γεννήθηκε μετά από πολλά χρόνια και θυμάται σιγά σιγά τη φιλία που ανέπτυξε όταν ήταν μικρός με τον Alfredo (Philippe Noiret) , ένα μηχανικό προβολής. Έτσι, θα κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν, τότε που ο κινηματογράφος ήταν μέσο για να ξεφύγει από τη μίζερη καθημερινότητα.
Η ταινία κατά πρώτο λόγο αποτελεί έναν ύμνο στον κινηματογράφο. Ο μικρός Salvatore μπορεί να μην έχει αρκετά χρήματα για να φάει, όμως ξοδεύει το χαρτζηλίκι του πηγαίνοντας στον τοπικό κινηματογράφο. Εκεί θα γνωρίσει τον ηλικιωμένο μηχανικό προβολής, ο οποίος σιγά σιγά θα του μάθει να χειρίζεται τη μηχανή. Σταδιακά θα γίνουν πολύ στενοί φίλοι, μετά από μια σειρά γεγονότων όπως μια φωτιά που θα ξεσπάσει στο σινεμά, οπότε ο μικρός Salvatore με κίνδυνο της ζωής του θα σώσει τον Alfredo.
Τρίτη
17-7-12
Η χορωδία του Χαρίτωνα
Μία κωμωδία για τη ζωή και τους ανθρώπους σε μία μικρή επαρχιακή πόλη στη δεκαετία του '60. Οι ήρωες της ταινίας ζουν και «ανθίζουν» σ' ένα «τρελό γαλατικό χωριό». Οι ιστορίες τους δημιουργούν έναν μικρόκοσμο με έρωτες, πάθη, ίντριγκες, τρυφερότητα και πολύ αισιοδοξία σε μια εποχή αθωότητας και ομορφιάς. Και ο πρωταγωνιστής μας...; Ο Χαρίτων Ουλιάνωφ έχει ένα μεγάλο πάθος: τη ζωή! Για κείνον, κάθε γυναίκα είναι όμορφη, κάθε κρασί είναι υπέροχο, ειδικά όταν το μοιράζεσαι με καλή παρέα, ενώ κάθε κατάσταση είναι μια ευκαιρία για διασκέδαση. Ο ερχομός του στην πόλη σηματοδοτεί την έναρξη μιας αλυσίδας γεγονότων, τόσο δραματικών όσο και διασκεδαστικών...
Η χορωδία του Χαρίτωνα
Μία κωμωδία για τη ζωή και τους ανθρώπους σε μία μικρή επαρχιακή πόλη στη δεκαετία του '60. Οι ήρωες της ταινίας ζουν και «ανθίζουν» σ' ένα «τρελό γαλατικό χωριό». Οι ιστορίες τους δημιουργούν έναν μικρόκοσμο με έρωτες, πάθη, ίντριγκες, τρυφερότητα και πολύ αισιοδοξία σε μια εποχή αθωότητας και ομορφιάς. Και ο πρωταγωνιστής μας...; Ο Χαρίτων Ουλιάνωφ έχει ένα μεγάλο πάθος: τη ζωή! Για κείνον, κάθε γυναίκα είναι όμορφη, κάθε κρασί είναι υπέροχο, ειδικά όταν το μοιράζεσαι με καλή παρέα, ενώ κάθε κατάσταση είναι μια ευκαιρία για διασκέδαση. Ο ερχομός του στην πόλη σηματοδοτεί την έναρξη μιας αλυσίδας γεγονότων, τόσο δραματικών όσο και διασκεδαστικών...
Πέμπτη
19-7-12
«Τρελός Πιερό»
Είναι ένας αναρχικός ύμνος για μια γενιά που βιώνει το υπαρξιακό αδιέξοδο, ενώ θεωρείται η τελευταία μεγάλη ταινία της «νουβέλ βάγκ». Ο Ferdinand Griffon (Jean-Paul Belmondo) είναι ένας άντρας που ζει με τη γυναίκα και τα παιδιά του. Είναι λίγο απογοητευμένος καθώς μόλις έχασε τη δουλειά του στην τηλεόραση. Ένα βράδυ, λοιπόν επιστρέφοντας από μια μελαγχολική κοσμική βραδιά στο σπίτι των πεθερών του, συνειδητοποιεί ότι η μπέιμπι σίτερ που ήρθε να κρατήσει τα παιδιά του, είναι ένα παλιό του φλερτ, η Marianne (Anna Karina). Αποφασίζει να τα εγκαταλείψει όλα και να φύγει μαζί της στο Νότο της Γαλλίας, σε έναν μεγάλο περίπλου όπου θα μπερδευτούν: η διακίνηση όπλων, οι πολιτικές σκευωρίες, οι ασυνάρτητες συναντήσεις, αλλά επίσης και οι βουκολικές παύσεις και οι ερωτικοί σπαραγμοί…
http://www.youtube.com/watch?v=YnoukqVr3ws
Είναι ένας αναρχικός ύμνος για μια γενιά που βιώνει το υπαρξιακό αδιέξοδο, ενώ θεωρείται η τελευταία μεγάλη ταινία της «νουβέλ βάγκ». Ο Ferdinand Griffon (Jean-Paul Belmondo) είναι ένας άντρας που ζει με τη γυναίκα και τα παιδιά του. Είναι λίγο απογοητευμένος καθώς μόλις έχασε τη δουλειά του στην τηλεόραση. Ένα βράδυ, λοιπόν επιστρέφοντας από μια μελαγχολική κοσμική βραδιά στο σπίτι των πεθερών του, συνειδητοποιεί ότι η μπέιμπι σίτερ που ήρθε να κρατήσει τα παιδιά του, είναι ένα παλιό του φλερτ, η Marianne (Anna Karina). Αποφασίζει να τα εγκαταλείψει όλα και να φύγει μαζί της στο Νότο της Γαλλίας, σε έναν μεγάλο περίπλου όπου θα μπερδευτούν: η διακίνηση όπλων, οι πολιτικές σκευωρίες, οι ασυνάρτητες συναντήσεις, αλλά επίσης και οι βουκολικές παύσεις και οι ερωτικοί σπαραγμοί…
http://www.youtube.com/watch?v=YnoukqVr3ws
Τρίτη 24-7 12
Ακαδημεία Πλάτωνος (Φίλιππος Τσίτος)
O Σταύρος, ένας σαραντάρης άνδρας, είναι ένας ξενοφοβικός ψιλικατζής στην Ακαδημία Πλάτωνος, ο οποίος περνά όλη του την ημέρα καθισμένος έξω από το μαγαζί μαζί με τους φίλους του, σχολιάζοντας οποιονδήποτε περνά από μπροστά τους. Γνωρίζοντας ελάχιστα για το πραγματικό παρελθόν του μία μέρα θα ανακαλύψει πως όχι μόνο έχει αδελφό, αλλά πως ο αδελφός του είναι Αλβανός. Οι φίλοι του ξαφνικά αρχίζουν να τον κοιτούν με μισό μάτι και ο ίδιος ο Σταύρος μοιάζει να μην είναι σίγουρος για τίποτα στη ζωή του. Βραβείο αντρικής ερμηνείας, βραβείο οικουμενικής επιτροπής και βραβείο επιτροπής Νέων στο φεστιβάλ του Λοκάρνο.
Πέμπτη 26-7 -12
Οι Ιστορίες του Καλοκαιριού
(Conte d’ été, 1996)
Η πιο
«ανάλαφρη» ταινία της τετραλογίας ξεκινούν με 7 λεπτά χωρίς διαλόγους.
Ένας νέος μαθηματικός τον οποίο υποδύεται ο MelvilPoupaud και οι
περιπέτειές του μ’ ένα τρίγωνο γυναικών κατά τη διάρκεια των διακοπών
του. Η καθεμιά εκφράζει μια διαφορετική πλευρά της προσωπικότητας του
ήρωα.
Ας περιμένουν οι Γυναίκες ( Στ ΤΣιώλης)
Τέλη Ιουλίου, καιρός για διακοπές. Ο Πάνος κι ο Μιχάλης είναι μπατζανάκηδες και μικροβιοτέχνες από τη Θεσσαλονίκη. Ξεκινούν κεφάτοι για τη Θάσο, όπου βρίσκονται ήδη οι οικογένειές τους. Στο ύψος της λίμνης Βόλβης, η φευγαλέα γνωριμία με μια νεαρή ντιζέζ καθυστερεί το ταξίδι τους. Ο Πάνος που έχει τσιμπηθεί σφόδρα μαζί της επιχειρεί να αυτοκτονήσει και ο Μιχάλης αναγκάζεται να κατασκηνώσει δίπλα στη λίμνη. Ο Αντώνης, ο τρίτος μπατζανάκης, που ανησυχεί για την καθυστέρησή τους, έρχεται να διαπιστώσει τι συνέβη και ερωτεύεται με τη σειρά του τη μια από τις νοσοκόμες που κουράρουν τον Πάνο. Ξεχνάει τα πάντα και πηγαίνει μαζί της στο καζίνο όπου κερδίζει στη ρουλέτα. Η σχέση του με την κοπέλα δεν οδηγεί φυσικά πουθενά. Ο Αντώνης ξανασυναντά τον Πάνο και τον Μιχάλη, και όλοι μαζί ξεκινούν με νέα ορμή για τη Θάσο αλλά την τελευταία στιγμή αποφασίζουν να κάνουν μία ακόμα στάση σ’ ένα ξενοδοχείο. Αφού οι γυναίκες τους μπορούν να περιμένουν, αυτοί μπορεί και να μην φτάσουν κοντά τους ποτέ…
Πηγή: Σιγής ακούσματα
No comments:
Post a Comment