Wednesday, April 4, 2012

3D Street Art

                                                                                                                                                                  Ας πούμε ότι κάνω σήμερα ένα μικρό αφιέρωμα στην τέχνη του δρόμου!!!!
Μου αρέσει πάρα πολύ, όπως θα έχετε καταλάβει.
Δείτε κι αυτό το βιντεάκι.
Έχει πολλά δάπεδα που σε τρομάζουν...
Τι φαντασία που έχουν όμως αυτοί οι καλλιτέχνες.
(και κατεργαριά θα έλεγα... Ίσως γι' αυτό μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η τέχνη).

2 comments:

  1. Πωω κυρία είναι τόσοο τέλεια! Σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Δεν μπορεί να συλλάβει ο ανθρώπινος νους ότι είναι όλα απλά ζωγραφιές! Κατά την γνώμη μου αυτή η μορφή τέχνης είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες!

    ReplyDelete
  2. Φλώρα, νομίζω ότι θα πρέπει να αφήσουμε τα παιδιά που επεξεργάζονται αυτό το θέμα να τα παρουσιάσουν όλ' αυτά. Αν είναι έτσι και εγώ θα κάνω ένα αφιέρωμα στις "ιδέες που άλλαξαν τον κόσμο...". Θεωρώ ότι έτσι αδικούμε τους μαθητές που δουλεύουν εδώ και καιρό. Αν όμως δεν έχουμε όρια τότε και εγώ ακολουθώ.

    ReplyDelete