Thursday, April 12, 2012

Βαφή αυγών με λαχανικά!

                                                                                                                                                                Μία εναλλακτική πρόταση βαφής αυγών...
(θα το ξαναπω φυσικά αυτό για τ' άσπρα αυγά... 
'Εχετε δει εσείς πουθενά 
τέτοια αμόλυντα, παλλευκα, πάναγνα αυγά... όχι πείτε μου!)

Παρόλα αυτά, φλερτάρω με την ιδέα να βάψω μερικά αύριο το πρωί με διάφορα λαχανικά
(ξέρω, βέβαια, ότι μάλλον το αποτέλεσμα δεν θα με δικαιώσει...) 
Θα επέμβω λοιπόν και εγώ με τα πινελάκια μου και βαφή ζαχαροπλαστικής.
Θα κάνω δηλαδή μία "μικτή" τεχνική από τις δύο αναρτήσεις περί αυγών...
(Kοτσάρω και διάφορες φωτογραφίες με αυγά που μ' αρέσουνε...)

Πέρυσι είχα βρει βιολογική βαφή,
μα φέτος έκλεισε το μαγαζί και δεν ξέρω τώρα τι να κάνω. 
Χτες δεν πρόλαβα να τα βάψω...



Στην ουσία, νομίζω, δεν μ' άφηνε η καρδιά μου να χρησιμοποιήσω
αυτές τις βαφές του εμπορίου κι όλο το ανέβαλλα, ώσπου το άφησα...
Τέλος πάντων... δεν ξέρω τι θα κάνω τελικά με τα πασχαλινά μας αυγά.
Το ξέρω ότι έχω αργήσει.
Μην με αγχώνετε... Κάτι θα κάνω...
 Λοιπόν, ευχές τώρα!


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΠΑΙΔΕΣ!!!!
Θερμές, γλυκές, οικογενειακές, φιλικές, παρεϊκές
 και γενικά... γούτσι γούτσι στιγμές
γεμάτες αγάπη!

Σας εύχομαι να κερδίσει το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΓΟ στις μεθαυριανές μονομαχίες!
(πάλι το 'στριψα προς την αρχαία Ρώμη...
Ορίστε μας! Όλο αυτήν σκέφτομαι, τελευταία!
Βλέπετε τι μου έχετε κάνει εσείς της Α΄ Λυκείου;
Παπαπα... Διαστροφή του επαγγέλματος)...

No comments:

Post a Comment